بهترین دکتر زنان برای زایمان طبیعی

یکی از دغدغه های خانم ها قبل از اقدام به بارداری و در دوران بارداری، انتخاب پزشک مناسب متخصص زنان و زایمان می باشد، چرا که یک انتخاب صحیح زایمان موفقی به دنبال دارد. بسیار دیده شده که مادرهایی که زایمان طبیعی را انتخاب می نمایند در انتخاب پزشک خود اهمیت زیادی قائل نیستند، اما باید دانست که زایمان طبیعی موفق و سالم مانند سزارین هم احتیاج مبرم به یک پزشک متخصص خوب دارد.

بهترین دکتر زنان برای زایمان طبیعی

زایمان طبیعی

در زایمان به روش طبیعی، رحم مادر منقبض گردیده  ونوزاد خارج می گردد. زایمان طبیعی روشی مطمئن، کم خطر،بی عارضه و بدون بیهوشی می باشد که مادر فقط در زمان خروج نوزاد احساس درد می کند و پس از زایمان هیچ گونه زخم ، بخیه و دردی را متحمل نمی گردد.

به گفته دکتر آزاده مهدیان یکی از نکات مهم در زایمان به روش طبیعی این است که زایمان طبیعی در خانم ها با توجه به رده سنی و سایر شرایطی که هرخانم دارد متفاوت می باشد و یک پزشک متخصص با تجربه با توجه به شرایط جسمانی ، رده سنی ، شرایط جنین داخل رحم و… بهترین راه را برای یک زایمان طبیعی راحتتر و درد کمتر بر می گزیند.

پس توصیه می گردد که پزشکی را انتخاب نمایید که از سابقه و تجربه وی آگاهی داشته باشید و و از کار وی اطمینان داشته باشید.

بارداری صحیح و زایمان طبیعی راحتتر

برخی مادران بر این عقیده می باشند که یک بارداری سالم در خوردن می باشد باید گفت لزومی ندارد که پرخوری نموده و اصطلاحا به جای دو نفر می خورند، پرخوری نه تنها باعث اضافه وزن نوزاد می گردد بلکه  مشکلات و درد زایمان را نیز بیشتر می کند.

یکی دیگر از مواردی که موجب سختی زایمان می گردد کم تحرکی می باشد،  پس مادر علاوه برداشتن برنامه ریزی در تغذیه سالم ، ورزش و پیاده روی را نیز  بایددر برنامه های بارداری خود بگنجاند تا زایمان راحتتری تجربه نماید.

دلایلی که باعث می شود زایمان طبیعی توصیه نگردد:

• زایمان زود رس(کمتر از 27 هفته)
  • چند قلو باردار بودن
  • عدم تحمل درد شدید
  • افزایش وزن مادر در بارداری
  • دیابت در بارداری
  • مسمومیت در بارداری
  • عفونت با استرپتوکوک گروه B
  • جنین در در حالت بریچ یا نشسته در رحم قرار بگیرد.

دکتر آزاده مهدیان جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی  با بهره گیری از جدید ترین روش های تشخیصی و درمانی مجهز در زمینه مشکلات مربوط به زنان و نازایی اقدام می نماید. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با  شماره 44093233 تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام  ایشان مراجعه نمایید .

مزایای زایمان طبیعی

کسانی که درد زایمان طبیعی را تحمل می کنند عوارض و درد های پس از عمل را تجربه نمی کنند و در نهایت علاوه بر سلامت خود سلامت نوزاد خود را نیز تضمین می نمایند و نوزادی با هوش و هوشیار تری خواهند داشت. بنا بر تحقیقاتی که صورت گرفته شده است تنها 20% زایمان ها باید بصورت سزارین انجام گردد.

چگونه یک پزشک مناسب را انتخاب نماییم؟

یکی از دغدغه های زنان باردار انتخاب یک پزشک مطمئن و با سابقه می باشد. انتخاب پزشک ، زمان و نحوه زایمان بر دغدغه و استرس های زایمان می افزاید.

یک پزشک که دارای تخصص زنان و زایمان می باشد کار جراحی نیز انجام می دهد .لازم است که قبل از اقدام به بارداری، حتما پزشک زنان و زایمان خود را انتخاب نمایید و از اولین مرحله با  پزشک خود را درجریان شرایط خود بگذارید و در صورتی که مشکل یا بیماری دارید یا داروهایی مصرف می کنید حتما با پزشک خود مشورت نمایید،  تا پزشک از وضعیت سلامتی،شرایط سنی و… شما آگاه شود و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهد و برای داشتن یک زایمان سالم و بی عارضه به شما کمک کند.هر چقدر زود تر تحت مراقبت یک پزشک متخصص زنان و زایمان خوب قرار بگیرید احتمال بروز مشکلات در دوران بارداری و زمان زایمان نیز کمتر می شود.

بهتر است پزشکی را که انتخاب می کنید بارداری های زیادی اعم از بارداری های پر خطر را تجربه کرده باشد . تخصص، مهارت و تجربه پزشک مهمترین شاخص در انتخاب یک پزشک زنان و زایمان می باشد.

دکتر آزاده مهدیان جراح متخصص زنان ، زایمان و نازایی دارای 12 سال سابقه پزشکی زنان و زایمان و نازایی می باشد ،مطب ایشان در غرب تهران می باشد، ایشان توانسته است افتخار رتبه نخست کاهش آمار سزارین و افزایش آمار زایمان طبیعی در لرستان از آن خود نماید. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

آدرس دکتر آزاده مهدیان

آدرس مطب ۱
تهران – خیابان آیت الله کاشانی – بین شاهین و جنت آباد جنوبی – کوچه بیدار – پلاک 1 – تلفن : 02144093233

آدرس مطب ۲